14 Aralık 2011 Çarşamba

Mail - msn adresiniz çalınırsa

Mail-msn adresiniz çalınırsa, çalınmaz demeyin bugün bu sorunu ben yaşadım. Yaşadığım olayı sizlerle paylaşayım
Gelen maillerime bakmak için mailimi açtım, bir tanesini arkadaşıma yolladım ve  kendisine sms attım maile bak diye. Aradı mail yok gelmemiş dedi neden gitmediğine bakmak için mailimi açmaya çalıştığımda msn ekibinden yazı çıktı ekranımda "mail adresiniz başkalarının eline geçti kullanıma kapattık doğrulama kodu isteyin" istedim başka bir mail adresime 

doğrulama kodunu girip şifre değiştir bölümüne geçince eski şifremin yanlış olduğunu belirten bir yazı çıktı ekranda, şifrem anında değiştirilmişti...



Mail adresimi geri alamıyordum, kayıtlı iki mailime de kod istiyor fakat başaramıyordum. Ben de google amcaya sordum "çalınan mail adresimi nasıl geri alırım diye....


cevap aşağıdaki linkte...  yenimakale.com arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum.


http://www.yenimakale.com/calinan-hacklenen-msn-adresini-geri-almak-resimli-anlatim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder